viernes, 3 de diciembre de 2010

Castell quiere salvar el Titanic

"Los muertos que vos matais gozan de buena salud"
Pues mire usted, o miri vostè sr. Castell. Ha tingut moltes oportunitats per salvar el Titanic, aquest vaixell que ara, només ara, li preocupa. Una de molt bona ara fa uns anys, quan va col.laborar a enfilar el vaixell cap els icebergs de la Constitució. També desprès, quan va negociar en primera fila un acord fiscal/econòmic etern.

Com és possible arribar al "millor acord acord de finançament" de la història de Catalunya i pocs messos desprès renegar de l'acord, fins al punt de desaparèixer del mapa polític.

Com és possible desaparèixer d'una campanya dura i difícil, amb un resultat incert o, millor dir, previssible en base a les enquestes, deixant al capità i a la tripulació abandonada a la seva sort.

Com és possible que vostè sorti 4 dies desprès postulant-se com el gran salvador del socialisme català. Qui abandona el vaixell en plena tempesta no està legitimat per convertir-se en timonel.

Molts mariners hem estat intentant mantenir el vaixell, amb la mateixa informació que tenia vostè, però "remando contra el viento" en medio de la tormenta perfecta. A usted no le he visto, ni siquiera con un instrumento musical, en la cubierta del barco. No ha protegido al capitán, no se ha preocupado de la tripulación. No se ha preocupado de los pasajeros.

Ustedes parecen no entender que su discurso ya es viejo, caduco, insostenible. No parecen entender que no aportan ni suman. Es curioso que alegue desapego al "poder", excusatio non petita....

Ha hablado con mucha gente. Ha citado a 4 militantes. Porque en este momento, seguro que es bueno darle la palabra a los militantes, pero no solamente a 4. Reconózcalo, su tiempo y quizás el mio ha finalizado. Su generación y quizás la mia, ha cumplido su papel. Ahora toca el relevo generacional, el mío probablemente, aunque no he abandonado el barco en ningún momento, ni siquiera en medio del sutnami. Por cierto, sin nada a cambio, pero como la inmensa mayoría de militantes. No me quejo. Pero no se confunda sr. Castell, su tiempo político ha finalizado. Con agradecimiento a los servicios prestados, por supuesto. Y a los que pueda prestar en el futuro, dentro o fuera del PSC. Y con usted los que llevan 30 años condicionando el rumbo, desde la minoría y con la falta de respeto a la mayoría que nunca han aceptado.

1 comentario:

Unknown dijo...

¿Hacia donde vamos señor Porras?